Adviseren
Pas als u precies weet wat u doet, hoe dat u het doet en wat u aan uw bedrijfsprocessen wilt wijzigen, kunt u echt veranderen. Wij laten het u horen, zien en doen! En daar helpen wij u bij. Om tot een gedegen advies op maat te komen hanteert De Lijn een werkwijze waarin wij achtereenvolgens:
- uw behoeften in kaart brengen;
- uw kritische bedrijfsgegevens inventariseren en analyseren;
- een concept ontwikkelen;
- de oplossing voorstellen.
De adviezen spitsen wij toe op het toetsen en optimaliseren van kritieke dimensies van uw bedrijfsvoering. Denk hierbij aan korte termijn-interventies, vernieuwende strategieën, innovatieve organisatiemodellen en transformaties.
Ook beantwoorden wij uw vragen omtrent innovatieve businessmodellen. Vragen die wij voor u in dit kader kunnen behandelen zijn onder meer:
- Hoe reduceren wij de complexiteit binnen de organisatie (zoals het stroomlijnen van processen, goed beheer van de cashflow en kostenbesparingen)?
- Hoe (her)definiëren wij de kernactiviteiten van onze organisatie;
- Hoe verbeteren wij de primaire processen?
- Hoe stroomlijnen wij het verkoopproces?
- Hoe definiëren wij nieuwe producten en diensten?
- Hoe (her)definiëren wij de prijsstelling?
- Hoe identificeren of definiëren wij rendabele klanten?
- Hoe stellen wij klantcontact-programma’s op (bijv. gericht op prioriteitstelling van klanten en producten op basis van winstbijdragen)?
- Hoe verhogen wij de kwaliteit van management en medewerkers?
Bijlage:
Download Automotive en De Lijn PDF (538 kb)
Kunt u dit .PDF bestand niet openen? Download hier een gratis versie van Adobe Acrobat.